lockig?

Jag funderar på att permanenta håret... Är det helt b och ute och ser risigt och 80 ut? Eller kan man få det att se syggt och classy ut? Mitt hår är sådär typiskt nordiskt och säkert rätt skört, men jag vill så gärna testa...jag menar det växer ju för 17 ut!!

Så...nu sitter jag här och försöker övertala mig själv att det är ok. Ibland kan utseendet nästan bli en boja. Jag kan stå urlänge framför spegeln och byta kläder och sminka mig och hålla på innan jag kommer till jobbet (jättesent...). När jag tänker efter är det liksom de dåliga dagarna jag håller på så, de dagar jag mår bra och käner mig pigg kan jag gå osminkad, sätta upp håret i en slarvig tofs och känna mig jättesnygg.

Nu har jag fått för mig att om jag permanentar håret så kanske det känns lite roligare att bara ha det ofixat, en vanlig tofs får ju lite mer volym och ser lite sådär irländsk fräscht ut (har jag fått för mig iaf...)

Lite mer fundering får det bli...skräcken är ju att se ut som en högstadietjej från -92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback