faran med bus...

faran med bus...

Jag är sedan en tid tillbaka bus-frälst, men här ser ni hur illa det kan gå om man slarvar....

Först testade jag en fruktansvärt kass spray-bus som kostade 300 spänn, räckte tre ggr och gjorde mig orange-svartprickig med kolsvarta fötter  och gula naglar.... De svarta fötterna kom sig av att när man sprayade övriga kroppen blev även fötterna konstant sprayade och i slutändan hade de fått typ 100 ggr så stor dos som resten. Glammigt - not, haha. Så, spray-bus = fetbort!!

Nu har jag en åhlens  bus-lotion som är bättre på alla sätt och vis och dessutom hemskt mycket billigare. Nu väntar jag dock otåligt på att mina hudsjukdomsliknande händer ska blekna tillbaks :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Åhh haha, de där ränderna känner jag igen! :)

Postat av: suss

Johanna: Ja visst är det läckert?! Frågan är ju vad som är värst, att vara jämnt blek eller fläckigt brun.., och jag väljer uppenbarligen fläckigt brun ;)

2006-06-16 @ 11:37:05
URL: http://tussilagon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback