hår-hatar-dag

Så var det dags för min obligatoriska besviken-och-arg-efter-frisören attack. JAg blir ALDRIG nöjd efter att ha varit och klippt mig. Varför kan jag inte få ha håret som jag vill? Varje gång jag går och klipper mig (och då menar jag faktiskt VARJE gång) får jag samma frisyr. Uppklippt, uttunnat och till axlarna. Alltså inte världens mest spännande.

Numera går jag alltid till Toni&Guy som ju är bra, men jag får ändå samma j-a frisyr!! Den här gången underströk jag tom flera gånger att jag INTE ville klippa så mycket, och INTE klippa upp. Och TADAAA uppklippt och kort blev det. och 1500:- fattigare. Men färgningen blev bra iaf. Jag är blond sedan innan och brukar ljusa upp det med lite slingor.

Jag kanske skulle försöka lägga in en bild, high-tech-jag måste ju öva lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback