oj...

...har redan börjat missköta min nya leksak - bloggen. Man borde väl skriva spännande saker varje dag...yeah right, som om jag har en uppsjö av intressanta anekdoter att givmilt dela av mig av då eller?

Dagens tips: Gå in på
tjuvlyssnat.se och läs underbara citat.  Ibland känner man sig oförtjänt smart :)

Typ:
Snaps, Medborgarplatsen
Kille #1: Jag har dumpat bruden!!
Kille #2: Va? När då?
Kille #1: Typ för en timme sedan.
Kille #2: Men varför då?
Kille #1: Idiot! Det är fotbolls-VM.

--> Cred Bugslife

Haha..det kanske var lika bra för henne...

Dagens sötaste måste ju iaf vara:
 
Stockholm Stadion, Matchen
Liten pojke: Mamma, mamma, kolla nu kommer Bin Ladin in på planen!
Mamma (viskande): Nej, sschh! Det är Dogge Doggelito.
Liten pojke: Jaha, oj...Jag blandar ihop ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback