tröttare än tröttast

Det ska bli så sjukt kul att resa iväg! Nu är det bara två dagar kvar tills vi flyger till Hongkong. Sedan blir det australien på konferens och efter det nästan en vecka i Singapore! Har man ett bra jobb om man får åka på såna här resor eller?! "Betalningen" är väl då att det är mycket att göra innan. Något måste man ju ändå presentera, haha. Den "lilla" petitessen:)

Har suttit uppe till kl 5 de senaste 4 nätterna och skrivit. börjar bli liiiite trött, men det är bara att pressa sig lite till.

Vet inte varför jag skrev det här inlägget förresten...har egentligen inget av vikt att skriva. mer än att.....******vad kul det ska bli. Och nördig som jag är ser jag minst lika mkt fram emot konferensen som att shoppa sola och turista med MM:)

Var hemma hos mamma o pappa och åt middag och sa hejdå tidigare ikväll. Ibland när jag ser dem så hugger det till i mig för att de har gått från att vara unga medelålders till att faktiskt bli lite gamla och grå. Jag älskar dem så och vill bara krama om och att de alltid ska finnas här hos mig. Ändå händer det att det kan gå många veckor innan jag träffar dem. Fast jag uppskattar dem så! Kanske är dags att börja tänka över mina prioriteringar lite. Hoppa över fester jag inte ens är intresserad av och istället umgås med mina kära oldies som jag verkligen har utbyte av!


Familj!!
image15

Bild från:
http://www10.goteborg.se/lundbyskolor/bikupan/fazetten.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback