vad jag håller på...

...och ältar! Kan jag inte bara sluta gagga med mig själv och lägga min energi på att ha roligt istället. Jag har verkligen kommit in i en rannsakningsperiod.

Jag tänker på K. Även om vi var så himla nära varandra under en period så var ju det under extrema förhållanden långt långt hemifrån. Och innan dess....var vi egentligen så nära? Hon har ju alltid haft det där draget som stört mig så. Det där att bara dra när dågot roligare dyker upp. Och då framför allt en kille. Då har jag alltid stått där ensam kvar. Eller ja inte ensam för jag har ju alltid haft en kille själv, haha, men jag tillhör den här obotliga skaran som sätter mina kompisar framför killar. Vilket nära nog INGEN annan än jag gör. Så jag får aldrig igen det där.

Men jag saknar henne iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback