långt liv - nya chanser

Ok, nystart! Min inställning fr.o.m. nu skall vara positiv och humoristisk. Galghumor godkännes. Det kan måhända tyckas en smula pretentiöst, men numera ska jag försöka få till ett inlägg varje dag som enligt min nya regelbok måste avslutas med tre positiva hävdelser, känslor eller bara reflektioner.

SO, here we go - dagens pretto:

Fuck it, nytt försök. Höll på att falla tillbaks i gamla vanor direkt....

Dagens positiva:

-Köpte jeans på HM för 398:- som jag faktiskt är rätt hot i. Svarta sqin fit stuprör. Och ännu schnöggare kommer de bli efter att jag gymmat ett par månader till. Eller rättare sagt ännu scnöggare kommer JAG bli, jeansen påverkas nog inte så mycket.

-Rosévin är verkligen svingott. Nästan lika gott som rött, men ger inte den otrevliga biverkningen blålila monstertänder.

-Så hemskt trevligt att träffa K,L och S och dricka vin. Och ännu trevligare att äta crepes efteråt.


Wikipedia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback