Sunday, Bloody Sunday

- Mysigt att vara hemma en heldag och bara ta det lugnt med katterna. Hade jag varit en annan person hade jag benämnt min dag som lyxig egentid. Men en sådan person är jag alltså inte.

- Jag är så glad över att jag har världens bästa pojkvän. Tänk, i alla år har jag framhärdat att vänner är viktigare än pojkvänner. Ja har hävdat att pojkarna växlar men vänner består. Och tänk vad alla mina vänner har sårat mig! Jag tror faktiskt inte jag har en enda vän som inte har svikit mig vid ett par tillfällen. Vissa smärtsammare än andra, men likväl.. Igår slog det mig som en blixt att den enda som aldrig svikit  eller sårat mig är just pojkvännen! Fem år har vi haft, och alltid har han glatts med mig, ställt upp för mig och valt mig om och om igen. Tänk, att det skulle ta så lång tid innan jag förstod fullt ut!

- Kladdkakan jag gjorde blev jättegod. Ska bli kul att ta med den hem till R imorgon! Synd bara att jag åt upp nästan hälften själv redan ikväll...

http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=18188arla.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback